Posted by beauty - - 56 ulasan

Ingin miliki kulit mulus dari hujung rambut hingga ke hujung kaki?
Beutskin Essence rahsia penyelesaiannya..

HARGA:
RM216(S), RM220(S/S)
500mg x 60 kapsul
-harga tertera sudah termasuk kos pos-
 
BERMINAT?


 
Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada himpunan pati tumbuhan yang unik, digabungkan menerusi teknik pengekstrakan superkritikal CO2, satu kaedah moden yang berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan lebih cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel, merawat dan memperbaiki sel agar badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih bersih, halus dan cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti radikal bebas dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.


5 FUNGSI UTAMA BEUTSKIN ESSENCE:

1. Kecerahan Kulit - kulit bersih, cerah kemerah-merahan
2. Memperbaiki Genetik - menghalang sakit keturunan
3. Metabolik - Metabolisma stabil
4. Antioksidan - awet muda
5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara



KESAN PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE:

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna

cara selebriti kekal jelita..:)
kini bukan lagi rahsia..
 


CARA PENGAMBILAN:

-Makan 1 biji pagi dan 1 biji malam. Jika mampu, dewasa boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.

-Boleh diamalkan seawal umur 13 tahun

-Wanita mengandung dilarang ambil (kerana ia mengecutkan rahim)

-Wanita menyusui bayi boleh ambil selepas habis tempoh pantang (digalakkan ambil untuk membantu menambahkan susu, lebih nutrisi pada bayi selain mengetatkan/memulihkan kembali organ peranakan wanita. Memadai 1-2 biji sahaja sehari.

- Lelaki yang berisiko kanser postat boleh mengamalkan Beutskin Essence

-Jarakkan sekurang2 nya 1 jam jika di ambil bersama bersama supplement/ubat-ubatan lain.

-Di makan sewaktu perut kosong, seeloknya sebaik bangun dari tidur, 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.


KANDUNGAN KAPSUL:



Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Minyak biji anggur, Lycopene, Minyak kacang Pain, Beeswax (lilin lebah) dan Minyak Biji Seabuckthorn

Minyak Biji Seabuckthorn:
Menyingkir radikal bebas yang berlebihan daripada badan, menguat, menyelaras dan mengaktifkan sel imun badan, meningkatkan daya pertahanan terhadap penyakit dan melaraskan fungsi endokrin.

Minyak Kacang Pain:
Membantu mengurangi tahap kolestrol dan trigliserida, menghalang vasokonstriksi, meransang metabolisme interferon dan nodus limfa, mengurangkan tekanan darah, mengaktifkan sel-sel NK dan meransang pemecahan lemak.

Lilin Lebah:
Merawat parut pada kulit, memperbaiki kulit yang kasar dan kendur, menguatkan kekenyalan serat pada kulit, menggalakkan metabolisme melanin untuk memutihkan kulit.

Minyak Biji Anggur:
Mencegah dan merawat penyakit kardiovaskular, menurunkan serum kolesterol dan tekanan darah, menentang radikal bebas dan anti-penuaan.

Lycopene:
Mempunyai fungsi anti-pengoksidaan yang kuat untuk menyingkirkan radikal bebas, melambatkan penuaan dan menggalakkan pertumbuhan sel.

Radix Pueraria Lobata:
Meningkatkan aliran darah ke arteri koronari, menurunkan kekangan pembuluh darah., mengencangkan payudara, merapatkan bahagian intim dan memperbaiki sistem peranakan wanita.


 

*LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA : MAL08031430TR
*HALAL
 

56 Responses so far.

  1. Tanpa Nama says:

    klau stop mkn ade kesan tak?

  2. Sy nk jadi stokis utk product SNE Beauskin Essence di kuantan, macam mana ye?

  3. Sy nk jadi stokis utk product SNE Beauskin Essence di kuantan, macam mana ye?

  4. boleh telefon akak utk info lanjut..
    014-8228905

  5. Tanpa Nama says:

    Akak knp sy mkn da 2 kotak muke sy ade naik jrawat sikit kat pipi

  6. Tanpa Nama says:

    Berminat..Nk jd stokis kt area Seremban mcmne?

  7. peningkatan metabolisme badan dan penyelarasan keseimbangan hormon badan membuatkn sgelintir pngguna naik bbrapa biji jerawat halus.. itu pkembangan positif, teruskan pengambilan dan banyakkan minum air utk pengaliran darah/pencernaan bjalan lancar serta pembuangan toksin dipercepatkan.

    utk menjadi dealer, mobile stokis/stokis, blh terus hubungi kami 014-8228905 atau inbox di FB.
    terima kasih.

  8. Tanpa Nama says:

    stok mmg sntiasa ada ke?

  9. Tanpa Nama says:

    Salam. Nak tanya. Dapat sijil halal dari jakim dak? Diluluskan oleh kementerian kesihatan malaysia dak?

  10. sijil dan no kelulusan semua produk sne boleh rujuk d web rasmi sykt:
    http://snemarketing.com

    terima kasih.

  11. Tanpa Nama says:

    Area JB xde stokis ke kalau nak beli?nk pos2 mcm payah sikit coz nak kne bank in sume tu..if ada ape2 yg x faham leh rujuk dgn stokis terdekat.ada tak list utk stokis kt area jb?

  12. Tanpa Nama says:

    Boleh mkn time dtg bulan tak?

  13. Tanpa Nama says:

    Knp sy mkn tp xnmpk pun kesannya?almost 2 mggu mkn...:(

  14. Tanpa Nama says:

    Kalau ambil pil ni nak makan dengan pil pelangsing sekali boleh tak?

  15. Tanpa Nama says:

    berapa lama akan nampak hasilnya? kerana saya dah mkn 30 biji tp still tiada perubahan

  16. pembelian sekotak pertama, akan didaftarkan sebagai ahli dan layak mendapat harga ahli untuk belian seterusnya. Ahli yang membuat belian pada bulan semasa juga akan mendapat bonus menerusi cek yang dihantar terus dari HQ ke alamat ahli.. jd pastikan segala maklumat seperti nama, alamat dan no k/p yg diberikan semasa pendaftaran adalah betul..

  17. bagi pengguna2 baru beutskin, perlu difahami bahawa supplement ini membantu merawat bahagian dalaman badan dahulu, antaranya membaiki sistem pencernaan,melaraskan hormon, melancarkan peredaran darah, menyahtoksin dan memperbaharui sel2. Semua itu memerlukan masa dan dirawat secara berperingkat.

    Kesan nya jika dalaman sudah elok, ia akan terpancar pada kulit luaran, di mana kulit akan tamapk lebih bersih, halus, lembab dan cerah.

    Cara pengambilan yg betul juga perlu dititikberatkan untuk mendapatkan hasil yang bagus. Air bersih memang perlu minum banyak, ambil pada masa yg disarankan, jaga pemakanan lain dan skincare luaran juga perlu guna sewajarnya..

    Perlu diingat, supplement yg bagus tidak akan memberikan hasil terbaik jika kita gagal ikut cara pengambilan yg betul. Supplement juga akan memberi kesan untuk jangkapanjang dan kita perlu konsisten untuk melihat hasilnya, bukan drastik dan dalam tempoh segera kerana ia bukan 'ubat'..:)

  18. Berminat dengan produk Beutskin?

    CIMB: 13110005531205 ROHAIDA MAT LAZIN
    MAYBANK: 563064127940 ROZIELA MAT LAZIN
    BSN: 0212929843741763 ROZIELA MAT LAZIN

    selepas pembayaran dibuat, sila SMS/inbox FB kepada kami maklumat berikut: nama bank, tarikh, masa, jumlah, jenis/set produk dan maklumat peribadi untuk penghantaran- nama, alamat, no.telefon penerima ke talian hotline kami, 014-8228905.

    produk yang sangat hot, sebahagian besar memang repeat order produk ini, kerana banyak masalah mereka dapat diatasi dengan Beutskin, antaranya jerawat/parut2 lama, keputihan (wanita), letih/kurang bertenaga dan sembelit..

  19. Nak tanya. .klu untuk percubaan pertama ambil yang mana dalu? mkn BE dahulu atau yg capsule dahulu bg memberi kesan yang baik..

  20. Nk tanya. .klu untuk 1st time mn yang patut ambil dahulu?BE atau yg capsule untuk dapatkan kesan yg baik?

  21. Tanpa Nama says:

    assalam, sekiranya mahu mengandung, adakah perlu berhenti makan Be ini?

  22. Tanpa Nama says:

    Dkat perak ada x produk nie

  23. untuk kesan terbaik, elok sekiranya diambil bsama produk sne dan excel tea. gabungan ketiga2 produk akan memberikan kesan lebih cepat dan optimum dalam memulihkan kesihatan dalaman serta menyerlahkan kecantikan luaran.

    3 item ini sangat digalakkan jika anda mengalami masalah kulit seperti jerawat, masalah peranakan (wanita)spt keputihan, haid tidak teratur dll serta sistem pencernaan/usus yang tidak berfungsi dngn sempurna spt sentiasa sembelit, kencing tidak lawas dll.

    bagi pertanyaan boleh kah diambil jika merancang utk hamil? jawapan nya ye, kerana banyak pengguna yang konsisten dan mengamalkannya dngn cara betul berhasil mendapatkan cahaya mata kerana Beutskin menstabilkan hormon, membersihkan saluran peranakan dr tersumbat, mengaktifkan/menyuburkan ovum dan memperbaiki sistem peranakan. sebaik disahkan hamil, pengguna perlu hentikan pengambilan Beutskin buat sementara sepanjang tempoh kehamilan dan boleh mengambilnya semula selepas bersalin/dalam pantang..:)

  24. Tanpa Nama says:

    Akk , klau bdx berumur 13 mkn nnt ada apa2 effect x ?

  25. Tanpa Nama says:

    boleh ke makn masa haid..atau kena berhenti makan masa haid n smbung selepas haid..? tq.

  26. Tanpa Nama says:

    Assalam akak, kalu mkn BE sahaja tanpa SNE dan green tea boleh ke??

  27. -produk Beutskin boleh di ambil bila memasuki usia baligh, iaitu 13 tahun dan ke atas.. boleh diamalkan seusia awal remaja.

    -waktu period boleh ambil seperti biasa. ia mengurangi senggugut, melancarkan pengeluaran darah2 kotor dan membersihkan saluran/tiub peranakan wanita. sebab itu wanita2 yang sukar hamil, jika amal Beutskin dan SNE, ia akan dapati aliran haid mereka jadi luar biasa dalam tempoh 1-2bln pertama (jumlah banyak, keluar darah berketul2 dan shingga 2 minggu tempoh nya). ini menandakan segala plak/kotoran/lemak yg sebelum ini mengganggu proses kehamilan sedang disingkirkan.. insyaallah selepas itu mereka akan mendapat lebih peluang untuk hamil kerana hormon juga mengalami pelarasan.

    -mengamalkan Beutskin sahaja pun boleh, namun sekiranya kita mempunyai masalah dalaman atau kulit yang banyak jerawat misalnya, sebaiknya di amalkan bersama SNE dan excel tea kerana bahan yang terkandung dalam produk ini akan lebih membantu mempercepatkan masalah pulih dan diserap badan seoptima mungkin.

  28. Tanpa Nama says:

    boleh ke ambil dgan minuman kesihatan yg len

  29. boleh, cuma jarakkan masa pengambilan. Beutskin 100% esen tumbuhan, tiada pantang..

  30. Sebaik2 nya mkn berapa biji kalau ambil be + sne capsule? Kalau 2 biji be waktu pagi, dan 2 biji sne mlm, ok x? Atau perlu tambah dos?

  31. sis adlina, boleh ambil spt yg anda mahu itu, atau 1be+1sne setiap pagi dan malam. Air bersih perlu minum dalam kuantiti yg banyak untuk proses detox dan pencernaan.

  32. Tanpa Nama says:

    Sye da makan Dlm 3minggu Alhamdulillah dgn izinNya Ada la sikit perubahan.. Jerawat kecil mmg naek.. Tp xterok.. Kulit rasa makin lembut n cerah

  33. Tanpa Nama says:

    Salam..sy dah makan sne+be dkt 2 kotak..sy mkn 2biji sne+be pg dan mlm..alhamdulillah ada perubahan pd kulit bahagian badan.tapi muka sy naik banyak biji2 merah.sblm ni xpernah ade jerawat.kalau sy seorg yg mempunyai masalah alergi yg terok,mgkin kah ia menyebabkan biji2 merah tu naik dgn banyak?

  34. Tanpa Nama says:

    Boleh tak saya ambi beautskin ketika dlm pantang dan menyusu..saya confuse ade yg kata boleh dan ade yg kata tak boleh.

  35. Tanpa Nama says:

    So kena makan be n sne?? Klo mkan be je xda perubhan??

  36. teringin nak beli ni..hihi

  37. haiza says:

    hai..selepas saya habiskan sekotak Beutskin,banyak jerawat tumbuh.Adakah itu kesan pengambilan pil tersebut?Apakah cara untuk mengatasi jerawat tersebut?Thanks.

  38. Liza says:

    Tumpang Iklan ye sis.. :)
    Sy Stokist Johor, sesiape yg nak COD boleh call sy 013-7147447..

    Tq Sis.. Semoga pintu rezeki sis sentiase terbuka... Aminn..

  39. Tanpa Nama says:

    sy kompius..saya masuk ni da mkn 2 kotak BE n 1 kotak Sne..bila sy mkn mix sne n be pg n malam..mmg nmpk perubhan kulit terutama tapak tgn kemerah2 an..tp sjk sy teruskan.ngn BE je..cm biase je..kwn sy gtau.mkn sne dulu 3 bln.n baru.mkn Be adatu ckp..sne + be...jd cmne yg paling bagus tuk makan? sne dulu beberapa bulan..baru Be.? or mix je Be N Sne?

  40. Tanpa Nama says:

    pd pendapat sy..klo bijik2 merah tetiba tumbuh tu, mungkin dsebabkan kurang minum air, oleh tu badan jadi panas n tumbuh ruam(bijik2 merah tu) kt muka..-slalu jadi kt sy(tak kisah la disebabkan makan kolagen atau pn benda2 lain y panas), jadi kena perbanyakkan minum air.. (ni sekadar pendapat sy je la..)
    fyi, sy baru je start amek be 2biji pagi tadi.. tekak ilang selera..so makan apa pn xabes.. tp y xbestnyer kepala sy mula rasa sakit.. izzit normal? pls reply me....thx :s

  41. Hi... im an indian... nak tanye kalau I mkn boleh ke nmpk perubahn?

  42. akak.. mcm mna cara makan 2 sebetul nya? boleh ka habiskan makan SNE sekotak dulu. then lpsstu baru makan beutskin ??? pless balass.. urgent !!

  43. Tanpa Nama says:

    Saya baru beli BE. . Boleh bg info ttg 2 produk lg selain BE. Boleh ke saya ambik sekali dgn produk perlangsingan.

  44. Tanpa Nama says:

    salam boleh ke kalo kite mkn BE shj tanpa SE..tq mcmn nk order ye?

  45. Tanpa Nama says:

    Salam..sya dh mkn sne hmpir abis sekotak,yg merunsgkn sya muka naik jerawat hmpir setiap hr dn tgglkn parut hitam,adakh sya perlu ambil sekali be atau mkn sne je,hingga mslh jerawat sya selesai..;tlng jwp

  46. Tanpa Nama says:

    slm..sy bru nk cuba produk SNE..sbb kulit sy kusam,tona kulit x sekata..dn sy de mslh parut lma di kaki..sbb sy bca produk SNE dpt mencerah sluruh bdn..dn sy ingin mncuba..sy rse x slesa de parut di kaki..boleh x parut di kaki sy hilang..sy x selesa la..

  47. Tanpa Nama says:

    Adakah dengan mengamalkan BE ni dapat menghilangkan linkaran gelap di mata? Berapa lama utk lihat keberkesanan nya?

  48. Assalamualaikum.. Sy baca semua masalah korang ni.. Maybe akak tu busy.. Sy rasa korang ni kurang minum air putih or air suam.. Base on experience sy la kan, sy pernah mkn pil kecantikkan tp xde perubahan, y ade naik bji merah jerawat , sy beranggapan air ni bukan penting pon.. And sy terpk nak try amalkan minum air suam or putih 3L sehari or 4L camtu la.. Alhamdulillah mmg nampak kesan apa y kite nak.. Mkn la pil ape pun kecantikan ke kelangsingan ke kegilaan ke hehe gurau je lau x amalkan minum air y banyak mmg xmenjadi.. Sediakan air 3 botol besar untuk korang setiap hari.. Selamat mencuba ye ! Assalam

  49. Kebanyakan dari kita memang kurang minum air putih/mineral.. tp suka minuman manis bgula.
    itu salah satu sebab kenapa toksin bnyak dlm badan serta mengurangkan daya serapan nutrisi Beutskin.

    jika anda naik jerawat disebabkan makan Beutskin, ia adalah tanda POSITIF. Bermakna ia sedang melakukan kerja ia dengan baik. Anda pula sebagai pemilik badan perlu membantu dengan minum air bersih banyak2..3-5liter sehari, terutama dalam cuaca negara kita yang sentiasa panas terik, kurangkan minuman bergula.

    Banyak feedback dari costumer, jerawat dan parut yang ada akan beransur2 hilang, hanya konsisten amalkan untuk hasil yang bagus, dan berbaloi dengan nilai wang yang dkeluarkan..

    Apa yang perlu anda ingat, pengambilan Beutskin bukan hanya untuk memiliki kulit yang cantik, tapi juga untuk kesihatan dalaman, agar anda dapat menjalani kehidupan normal dan sihat untuk masa2 akn datang..

  50. Sekali lagi iingatkan, jika anda mengambil produk pelangsingan (apa2 jenama sekali pun), sila jarakkan masa sekurang2nya 6-8jam.. Selalunya produk pelangsingan mempunyai kandungan bahan aktif yang boleh 'menelan' semua nutrisi2 dari supplement2 lain.

  51. Tanpa Nama says:

    Lelaki boleh makan ke pil ni ?

  52. Tanpa Nama says:

    Sy x ambik sne tp ambik be jer da msok kotak ke 2..tp sy mkn sblh pg jer 2 bj.mlm sy x ambik..x nmpk ape2 kesan lg..tp sy akn trus cuba in shaa allah..ke slh cara pengambilan sy.

  53. ni review dari saya sebagai pengguna lpas 6 blan

    http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/05/kesan-sne-beautskin-essence-pada-diri.html